UFO vyfoceno z letadla!

20.05.2013 22:48

 

 

"S přítelem jsme se vraceli z Las Vegas", říká autorka fotky. Vzlétli jsme 17:10 17. ledna 2013. Měla jsem sedadlo u okna, tak jsem fotila překrásný západ Slunce.

Vyfotila jsem pár různých snímků a ani sem se nějak nedívala, co na nich je. Prostě jsem chtěl vyfotit horizont ze všech úhlů. O pár hodin později jsem se dívala na fotky přímo ve foťáku a myslela jsem si, že to je část Velkého vozu. Doma jsem se na to podívala na laptopu a uviděla, že na fotkách nejsou žádné jiné hvězdy a ty světla jsou jen na jediné fotce. Asi to jsou satelity, obíhající Zemi nebo nevím, co to může být."

 

Ano! Satelity! :-) Doufám, že o tom tady nikdo ani neuvažoval že to jsou satelity nebo hvězdy. To bych byl neštastný, že má práce dosud přišla na zmar.

 

 

 

(zdroj: anonymousfo.com)