VIDEO: UFO na snímcích NASA + výpověď informátora z Oblasti 51!

26.05.2013 11:49

trojúhelníkové UFO

 

Dnes jsem narazil na skvělé video, kde autor na oficiálních videích NASA našel a přiblížil přelety UFO. Dále jsou tam již starší videa, kde je jasně vidět, že meteorologický balón nebo odraz z Venuše to asi nebude :-) Dokazuje to taky udivený komentář pozorujících. 

 

Video: www.youtube.com/watch?v=-fK5C2IPthk

 

     Zrovna v noci na dnešek, tedy 25. - 26.5.2013, jsem nějak nemohl spát, tak jsem pořád chodil, větral a tak dále, no nevěděl jsem už co mám dělat. Jak jsem ale jednou otevíral okno, bylo to okolo 2-3h ranní, viděl jsem na obloze blikat objekt. Tedy napřed jsem si řekl, že ta hvězda nějak divně bliká, ale co, přecházeli mraky, tak to bude asi tím. Jenže nemohl jsem spát dál a tak jsem se na to začal chvilku dívat. Najednou jsem si uvědomil, že těchto objektů je na obloze víc a spočítal jsem to asi na 13! Byla to nádhera. Z ničeho nic začaly vždy poskakovat a dělat pohyby, jaké jsou vidět opravdu jen na videích, které jsem dávám. Hleděl jsem na to asi hodinu a stále tam byly. Jenže neměl jsem u sebe kameru nebo fotoaparát, ketým bych pořídil alespoň trochu kvalitní snímek a i když mám v telefonu kameru slušnou, znemožnila mi to pouliční lampa jejím ostrým svitem. Po přeletu ISS, kolem 3 hodiny, jsem šel spát. Prostě další událost, která mě ještě víc přesvědčila, že i okolo Země a každým dnem na Zemi jsou stovky a možná tisíce takových objektů. A oni to stále dokážou utajit. Jak je toto možné?

   

Dále video o Oblasti 51 (bohužel zatím jen aglicky): www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kOj0mxTcuOA